woensdag 19 november 2014

Eentje tussendoor



 
stof voor durf het zelvers SVSHZ naaien sewing kindermode DIY kinderkleding

 
Een paar nieuwe laarzen en een oud katoentje dat daar zomaar niets ligt te doen. Stof genoeg voor een nieuw projectje. Naar een recept uit Stof voor durf-het-zelvers zetten we de schaar in dit vintage juweeltje.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Het rokje kreeg een binnenvoering en een blinde rits in de zijnaad.
 
In de tailleband heb ik een knoopsgatenelastiek voorzien zodat het rokje wat kan meegroeien.
 












Met een knipoog naar Toertjes en pateekes trok ik Eulalie een stel kniekousen aan. Het rokje smeekte om deze sokken en ik kon de lokroep niet weerstaan.

stof voor durf het zelvers SVSHZ naaien sewing kindermode DIY

stof voor durf het zelvers SVSHZ naaien sewing kindermode DIY


stof voor durf het zelvers SVSHZ naaien sewing kindermode DIY



stof voor durf het zelvers SVSHZ naaien sewing kindermode DIY


stof voor durf het zelvers SVSHZ naaien sewing kindermode DIY


















































































Hemdje - Mexx
Cardigan - Van Hassels
Schoenen - Romagnolli

8 opmerkingen:

  1. zo tof... oud wordt nieuw!
    Knap gedaan maar dat wist je waarschijnlijk al :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben toch altijd blij positieve reacties te krijgen want ben nooit helemaal zeker :) Altijd een beetje spannend wat men er van zal vinden ;)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ik ook echt wel...en Eulalie ook. Mocht ik haar benen hebben, ik zou er ook dragen...maar aan mijn kuiten heeft het iets van voetbalkousen :)

      Verwijderen