woensdag 18 maart 2015

Opgepast...enge beesten!

workshop naaien hemdje timeless treasures sewing




















Wanneer de stofleverancier bij ons op bezoek komt mogen ook Cisse en Eulalie een stofje kiezen. Hun keuze strookt niet altijd met de mijne, maar als het gaat om kinderstofjes vind ik hun keuze een goede maatstaf.


workshop naaien hemdje timeless treasures sewing


Cisse koos deze dino stof, een stofje van Timeless Treasures dat je zeker al vaak hebt zien passeren. Ik besloot het knapste beest vooraan te zetten. De lelijkaards konden z'n rug op. Op één van de mouwen mocht de vreselijke T-rex de hoofdrol spelen.


workshop naaien hemdje timeless treasures sewing



workshop naaien hemdje timeless treasures sewing

workshop naaien hemdje timeless treasures sewing



workshop naaien hemdje timeless treasures sewing



Eens hij het hemdje aantrok was ook ik verliefd.


workshop naaien hemdje timeless treasures sewing




















Nu alleen maar hopen dat die leverancier volgende keer geen Spiderman bij heeft!

12 opmerkingen:

  1. En die print loopt ook nog eens perfect door, héél mooi. Mijn jongen is dol op deze print!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het vraagt wel wat extra stof maar ik wou een beest centraal...het stofje is al druk genoeg :)

      Verwijderen
  2. Ha dat stofje heb ik ook nog liggen, ook voor een hemdje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het even laten liggen omdat ik niet zo een fan was maar het ligt toch al klaar als schooloutfit morgen! Ben er zelf ook al voor te vinden :)

      Verwijderen
  3. Wat een knap hemdje voor Cisse! En een knappe zoon natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een kleine kapoen...een beetje als de witte van Zichem, maar dan in Holsbeek ;)

      Verwijderen
  4. AMAAI, deze is echt wel knap.
    Zijn gezichtje spreekt boekdelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hij is er trots op! Hij houdt van hemdjes dus er staan er nog enkele op m'n to do lijstje :)

      Verwijderen
  5. Supermooi ! Deze stof ligt hier ook om verwerkt te worden in een dino hemdje.;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zou ik niet meteen mijn eerste keuze zijn. Maar het is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen