maandag 29 juni 2015

Op weg naar oma en bompa.

Hoe fijn kan het zijn. Het zonnetje schijnt en we hebben maar één doel voor ogen: 'een bezoekje aan oma en bompa om daar wat lekkers te drinken'.

Om bij oma en bompa te geraken wandelen we langs de oude kerkwegen die sinds kort terug open zijn. Dwars door het veld!



smocken, DIY jumpsuit, vissengraat, naaien, sewing, kidsfashion, DIY kinderkleding




















Al van heel ver zie je het huis van oma en bompa staan. Dat maakt ons nog net wat dorstiger.
Volle koers vooruit!

smocken, DIY jumpsuit, vissengraat, naaien, sewing, kidsfashion, DIY kinderkleding


Eigenlijk willen we jullie vooral de nieuwe jumpsuit tonen. Een flodderbroekje met daaraan een tube. De schouderbandjes waren reeds gestikt maar Eulalie riep halt! Geef toe, met dit weer heeft ze groot gelijk!

smocken, DIY jumpsuit, naaien, sewing, kidsfashion, DIY kinderkleding














Zowel het bovenstuk van de tube, als de tailleband werden doorstikt met elastisch garen in het spoelhuls.
Zowel vooraan als op de poep, verzon ik twee plooitjes.

smocken, DIY jumpsuit, vissengraat, naaien, sewing, kidsfashion, DIY kinderkleding























smocken, DIY jumpsuit, vissengraat, naaien, sewing, kidsfashion, DIY kinderkleding


smocken, DIY jumpsuit, vissengraat, naaien, sewing, kidsfashion, DIY kinderkleding






















Nu we al onze schoonste kanten hebben getoond, zetten we de tocht naar oma en bompa graag verder :)

smocken, DIY jumpsuit, vissengraat, naaien, sewing, kidsfashion, DIY kinderkleding













Nog even de Eula move's....want deze foto's moesten er echt bij!

smocken, DIY jumpsuit, vissengraat, naaien, sewing, kidsfashion, DIY kinderkleding

10 opmerkingen:

  1. amaai, hier viel mijn mond op mijn toetsenbord :)
    prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige jumpsuit ! Ik was graag eens langsgekomen om coupons te snuisteren zaterdag maar we gaan dan naar TW Classic. Ook leuk natuurlijk ....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geniet ervan Karen! Ik ben stieken ook wel een beetje jaloers ;)

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Ja hij blijft mooi waar hij moet. Eigenlijk is het bovenstukje wat smal naar mijn zin, maar mijn stof was beperkt. Ze vindt hem zalig aan...fieuw!

      Verwijderen