dinsdag 18 augustus 2015

'Eigentlijk find ik beiren niet so mooi'

Ik hou ervan workshop te geven. Lesgeven aan volwassenen is een welgekomen afwisseling met het lesgeven aan het jonge geweld. Het werkt ook heel inspirerend. Telkens hier iets nieuws wordt gemaakt krijg ik gelijk zin om zelf van start te gaan.

In augustus wou ik wel eens een workshop boekentas geven. Ik had dat zelf nog nooit gedaan maar na acht jaar naaien heb ik voldoende zelfvertrouwen om aan een klus als deze te beginnen :)

Ik zocht een patroontje dat haalbaar was om op één dag af te krijgen. Uiteindelijk viel ik op de patroontjes van Liel. Een eenvoudige boekentas die je naar wens wat kan pimpen.

De eerste workshop was reeds in zicht en ik had bijgevolg een deadline...mijn eigen boekentas moest af zodat ik de mogelijke valkuilen kon detecteren.
En die waren er... Je moet acht jaar naaien om uiteindelijk tot het besef te komen dat je schouderriemen omgekeerd staan. Toen Eulalie binnen kwam was dit het eerste waarop zij me attent maakte...Auch!

Na wat getorn en gemor was ze uiteindelijk naar wens en was het tijd om Cisse erbij te halen.












'Eigentlijk find ik beiren niet so mooi', aldus de kleine man.

We weten allemaal dat een man wat tijd nodig heeft om aan iets te wennen. Ondertussen is hij best in de wolken en krijgt iedere bezoeker een boekentas onder zijn neus geduwd.

Wie de 'beirenstof' van Timeless Treasures wel kan smaken, kan ze op onze facebookpagina of tijdens onze stoffenverkoop verkrijgen.

2 opmerkingen:

  1. Haha, grappig ! Zo herkenbaar ! Mooie boekentas trouwens. Spijtig dat het bericht over de coupon en samples sales nu pas lees, anders was ik zeker s afgekomen.

    BeantwoordenVerwijderen