donderdag 9 juni 2016

Off(shoulder) we go!

We kunnen er niet om heen. Deze zomer gaan we allen met de schouders bloot.
Erg is dat niet. Over onze billen, buik en borsten durven we ons al eens onzeker voelen. Maar je schouders, geef toe, wie heeft daar nu gène over?!






'DIY offshoulder' in google afbeeldingen en een bezoekje aan de kringwinkel lagen aan de basis van dit projectje. Ik doe wel graag mee aan al die modegrilletjes, zeker als het het voor een prikje kan.





Puur en ongestreken uit 'het SPIT', de kringwinkel in Leuven. Het label 'easy iron' is gelogen!















Hoppa, de schouders eraf. Ik heb de blouse bewust in een boogje geknipt. Zoniet hangt de schouder veel te fel naar benden. Nu kan ik het ook op mijn schouders dragen voor als het eens wat minder bloot mag.
Bovenaan is de gehele schouderlijn omgezoomd op 2 cm. Aan de schouders kreeg ik de stof, door zijn gebogen vorm, maar niet getemd. Met een rimpeldraadje doorheen de ronding  was dat snel verholpen.




Ready, off we go!
Of toch niet...eens de kids in bed liggen is het oooh zo vredig op ons terras.





















Pssst ook gisteren deed ik aan upcycling. Ik verknipte een oude broek tot een zomers shortje. Frengelen maar!




6 opmerkingen:

  1. leuk zeg!! origineel!! en heel zomers ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal fan van de upcycling! Dat shortje, nostalgie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey ik leerde onlangs je blog kennen en ben grote fan!
    Ik start binnenkort met een nieuwe vaste post op mijn blog: LOVELY LINKS. Hier toon ik maandelijks interessante dingen die ik op het internet tegenkom.
    Ik zou graag jou bog noemen. Is dit ok voor jou? En is er eventueel een foto die ik bij mijn post mag delen?
    http://stoffenspulletjes.com/
    Mijn berichten hebben doorgaans een 1000 pageviews, niet enorm veel maar het kan voor je shop misschien ook een kleine meerwaarde zijn.

    Groetjes Anske


    BeantwoordenVerwijderen
  4. een popje kleedt met een lapje: deze spreuk is op jouw lijf geschreven.
    prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen