woensdag 24 augustus 2016

Copacabana give away!

Maxirokken maken de meest regenachtige dag zonnig!

Copacabana, la maison victor, see you at six, maxirok, maxiskirt, mint, diy fashion, naaien



















Officieel ben ik te kort bevonden voor het dragen van zo een rok maar ik doe gewoon lekker dwars. Als ik wat harder glimlach staat het me best charmant :)

Ook Eulalie vindt de maxirok een top item! Ik maakte onszelf al een muntkleuring exemplaar voor op vakantie en dat smaakte naar meer.

Enkele weken geleden waagde ik mijn kans voor de give away van 'Het machine' van 'Den depot'. Mijn hart maakte een sprongetje toen ik mijn naam zag verschijnen. Ik mocht 2 meter 'see you at six' kiezen, dat terwijl ik dacht dat ik alleen geluk in de liefde had!

Eulalie koos voor de mintgroene arrows en overtuigde me dat ze nog wel een mintgroene maxirok kon gebruiken. Ik was makkelijk te overtuigen want twee meter 'see you at six' schreeuwt gewoon om een 'Copacabana rok'.



Copacabana, la maison victor, see you at six, maxirok, maxiskirt, mint, diy fashion, naaien



Copacabana, la maison victor, see you at six, maxirok, maxiskirt, mint, diy fashion, naaien




Copacabana, la maison victor, see you at six, maxirok, maxiskirt, mint, diy fashion, naaien




Het patroontje van de Copacabana rok (La maison victor) start vanaf maatje 34. Eulalie draagt normaal gezien maat 146 maar dat ligt in principe niet zo ver van elkaar.  Het patroon van de rok loopt erg recht waardoor de maat eenvoudig aan te passen is.
Ik liet de naadtoeslag in de zijnaad voor wat ze was en plooide het patroon aan MA enkele centimeters om. Uiteraard werd het patroon aardig wat ingekort, hoewel hij op aanvraag de grond moest raken...net zoals de foto van het originele patroon.



Copacabana, la maison victor, see you at six, maxirok, maxiskirt, mint, diy fashion, naaien
Copacabana, la maison victor, see you at six, maxirok, maxiskirt, mint, diy fashion, naaien






































Van zodra er wat tijd is maak ik mezelf een kaki groene versie. Samen met een sportieve sweater en een stel sneakers hoop ik de herfst ook wat zonniger in te kleuren.

Handjes in de lucht want van La Maison Victor vroeg me om het patroontje van deze fantastische Copacabana rok te schenken onder mijn volgers.





















Dit zijn de spelregels:

Volg deze blog en laat een leuke reactie achter.
Wie zijn kansen wil vergroten kan ook op Instagram en Facebook de wedstrijdfoto reposten of delen en een reactie achter laten.

Het leven is geven en nemen, op 31 augustus maken we de winnaar bekend en is het onze beurt om cadeautjes te geven. En ja...ook jij maakt een kans!

En de winnaar is...
MIEKE VAN LOON
Jij mag je adresgegevens mailen naar eeftheys@gmail.com
Alvast veel plezier met je patroontje!

8 opmerkingen:

  1. Leuk! Dat patroontje wil ik wel winnen! Als ze even mooi wordt als bovenstaande versie, dan mag ik blij zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ze staat er beeeeldig mee, en het stofje is prachtig! Ik hoop dat ik ook eens win :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die dochter van je komt er zo geweldig goed mee weg! Helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb net 2m van de blauwe versie gekocht! Was er opslag verliefd op! Wist alleen niet goed wat er mee te maken, maar deze copacabana rok is ideaal! Had em al eens zijn voorbij komen in dit stofje en nu nog meer overtuigd. :D Super vrouwelijk, kleurrijk en zomers, zet mijn lange benen nog meer in de kijker! Super!
    Alleen mis ik het patroon nog.. :( Net te laat abbonnee geworden.
    Heb trouwens ook 1m van de mint groene versie gekocht, kon niet kiezen, oeps! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Je dochter is heel mooi in die zachte kleurtjes. Stiekum wil ik zelf ook wel zo eentje. Ik doe graag mee want de Copacobana heb ik nog niet. Enne... Maxirokken maken je benen toch juist langer? Jij zal er vast ook prachtig mee staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo'n rok, daar word je blij van. Ik doe graag mee :).

    BeantwoordenVerwijderen