woensdag 14 september 2016

Test 'Not another V-shirt'.

Door de chaos die het aankomende boek met zich mee brengt durf ik mijn blog al eens te verwaarlozen. De naaisels die ik maak komen, zo blijkt, niet vanzelf op het web.

De laatste fase voor de release van het boek is ingezet, binnen een tweetal maanden ligt hij in de boekhandel.
Testen is de boodschap.
'Not another V-shirt' kwam als eerste aan de beurt. Het betreft een t-shirt met aangeknipte mouw, verticale deelnaden en een V-hals. In principe is het een item voor moeder en zoon, toch testte ik er eentje voor Eulalie.

matching outfits matching minds, not another V-shirt, sewed by MOMM, MOMM, Eulala c'est chic, DIY kidsfashion, Matching outfits, naaien, naaiboek

Zelf vind ik het fijn om een patroon op verschillende manieren te kunnen gebruiken. In het boek geef ik aan hoe je meer uit je patroon kan halen. Deze t-shirt leent zich uitstekend voor het maken van een sportief jurkje. Ik verlengde het patroon tot een jurk en liet de deelnaden voor wat ze waren.
Voorpand, rugpand en hals klinken dan plots als hocus pocus pats, een jurkje in een wip!

matching outfits matching minds, not another V-shirt, sewed by MOMM, MOMM, Eulala c'est chic, DIY kidsfashion, Matching outfits, naaien, naaiboek

matching outfits matching minds, not another V-shirt, sewed by MOMM, MOMM, Eulala c'est chic, DIY kidsfashion, Matching outfits, naaien, naaiboek



Terwijl ze speelde klikte ik snel wat foto's dewelke ik puur en onversneden aan jullie presenteer.
Het moet niet altijd schone schijn zijn ;) 

matching outfits matching minds, not another V-shirt, sewed by MOMM, MOMM, Eulala c'est chic, DIY kidsfashion, Matching outfits, naaien, naaiboek


.











De streepjes tricot bestelde ik bij den depot. Dunne streepjes voor de panden, dikke vette strepen voor de hals.

matching outfits matching minds, not another V-shirt, sewed by MOMM, MOMM, Eulala c'est chic, DIY kidsfashion, Matching outfits, naaien, naaiboek
















De strijkapplicatie kocht ik bij Veritas.

De volgers op Instagram zagen het al. Voor mezelf testte ik ook al een 'Not another V-shirt/jurk' in een grid stofje, eveneens van 'Den depot'.
Ik kwam toe met een metertje en fixte het in een uur.
De aangeknipte mouw gaf ik wat glitter en bling bling.

matching outfits matching minds, not another V-shirt, sewed by MOMM, MOMM, Eulala c'est chic, DIY fashion, Matching outfits, naaien, naaiboek


















10 opmerkingen:

  1. 2 supertoffe versies! Laat dat boek maar komen :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi kleedje!! En voorbode van een geweldig boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil er eentje voor mezelf dat staat vast! Ik kijk al uit naar je boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo tof.. geheel mijn ding!!! ik wacht en tel af tot ik het exemplaar in mijn handen heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die van de dochter is cool maar die van u is de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk! Ik wacht in spanning op je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waaw, knap zeg! Benieuwd naar je boekenbaby ;-)

    BeantwoordenVerwijderen