woensdag 30 november 2016

In de zetels van de regionale TV

Naar aanleiding van het boek mocht ik weer eens op de babbel bij Hilde Geens van ROB. In 2014 deed ik dat ook als eens, maar de zenuwen waren er niet minder op.

Ik naaide mezelf een kleedje in het groen.
Het patroontje is er eentje uit het boek (rechte jurk versie 1).
Normaal gezien is er een ritssluiting in het rugpand voorzien maar voor deze jurk in jersey legde ik het rugpand tegen stofvouw. Ook het beleg liet ik weg en werd vervangen door een halsboord in boordstof. Een snel klaar projectje dus!




Wanneer je in een zelfgemaakte jurk op TV komt hoop je dat deze mooi in beeld komt. Wat zie ik, stropt die domme schouder steeds omhoog. Komt ervan als je jezelf gezellig tussen de kussens in de zetel ploft.
Gezellig was het, Hilde weet je keer op keer toch wat gerust te stellen. Dankjewel meid!




Een kleine rechtzetting: In de opname vertel ik dat de damesmaten lopen van maat 34 tot maat 50. Dit heel bewust om geen enkele mama uit het oog te verliezen. Om het overzicht in het patroonblad te bewaren hebben we echter wat in de maten moeten snoeien. De damesmaten in het boek lopen nu van 36 tot 46.
Op onze workshops kan je echter wel in de maatjes 34-48 en 50 naaien.

Je kan het boek reeds bestellen in pre-order door te klikken op het boek hieronder en het formulier te verzenden.

matching outfits matching minds, sewing, twinning, naaiboek, naaien, dit fashion, eulala c'est chic



8 opmerkingen:

  1. Dat heb je mooi verteld zeg! Een echte TV-stem :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, met die blokjes was het anders een hele beproeving! ;)

      Verwijderen
  2. Wauw, Eef! Wat een leuk interview, je ziet echt dat je in je 'product' gelooft! Het boek kan niet anders dan een hit worden! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik sta er zelf wel achter, maar blijf toch altijd die gezonde onzekerheid hebben. Echt veel te spannend!

      Verwijderen
  3. Leuk! En het toeval wil dat hier ook kaki stof klaar ligt voor de rechte jurk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi interview! Eulalie en Cisse kunnen fier zijn op hun MOMM!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk stukje zeg leuk om je te zien

    BeantwoordenVerwijderen