woensdag 21 december 2016

Blogtour MOMM dag 1: Lily en Woody

Ik sta dagelijks vol bewondering te kijken, geniet, roep oooh en aaah bij het zien van al dat moois op de sociale media.
Ik volg super veel mensen omdat ik me ervan bewust ben dat je van iedereen wel wat kan opsteken. Of je nu veel of weinig 'volgers' hebt, ik geloof dat ieder van ons er met evenveel passie aan werkt.

Bij het maken van mijn boek kon ik jullie hulp best gebruiken. 
Via mijn facebookpagina deed ik een oproep voor testers. Mensen die samen met mij gezellig thuis zouden komen naaien. Mensen met een ongezouten mening en een rode balpen in hun hand. Patronen werden getest, tutorials werden kritisch doorgenomen. 

Nu mijn boek stilaan de winkels binnen sijpelt kan ik ook rekenen op de hulp van enkele bloggers en instagrammers. 

Vandaag stelt Sylvia Pintens de Frivlole blouse voor. Ik volg Sylvia al een hele tijd via instagram en ze weet me telkens weer te verbazen. Toen ze me zei dat ze graag wilde meewerken aan de blogtour kreeg ik het even warm ;) Dikke dankjewel Lily en woody





















 
Meer MOMM?


Lily en Woody - 'De frivole bloes'

Nononsonsmoms - 'De juiste foute kerstpull'

Eulala c'est chic - 'little black dress for X-mas' 

By Eva Maria - 'Matching outfits - Matching minds'

Mix it - Make it - 'Rechte jurk nr 3'

Querida-jotixa - 'Rechte jurk 3'

Eulala c'est chic - 'rechte jurk hack'

Mamc - 'Een semi-jurkhack' 

Stannel -'small things sweater'

 
Zin in meer inspiratie? Kijk in 'lookbook MOMM' of inspireer zelf en stuur je foto's naar eeftheys@gmail.com
 
 

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi. Het boek staat op mijn kerstlijstje ;-) want mijn koter zou het inderdaad super vinden te matchen met de mama ;-) en ja de bloesjes zijn geweldig. Je mag terecht trots zijn!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga er zeker eens naar kijken als ik in de boekenwinkel kom. Matchen met mijn 19 jarige dochter doe ik al af en toe 😉 en nieuwe ideeën zijn welkom!

    BeantwoordenVerwijderen