dinsdag 27 december 2016

Blogtour MOMM dag 4: By Eva Maria

Afgelopen vrijdag vond onze MOMM-nocturne plaats. Liefhebbers die het boek reeds in pre-order bestelden, konden het bij mij thuis tijdens een low profile avond ophalen.
Het was best gezellig, de cava vloeide vlotjes en ik mocht voor de eerste keer signeren.
Op het einde van de avond hadden alle boeken een nieuwe eigenaar.
Wie niet op onze nocturne aanwezig kon zijn, kan normaal gezien deze week in de boekhandel terecht.

By Eva Maria naaide reeds twee rechte jurkjes met strik voor haar dochters. De strik was niet zo hun ding, ik hou wel van tieners met een mening en zeker ook van de manier waarop Eva een twist gaf aan het patroontje.
















'Haal meer uit je patroon' is een onderdeel dat steeds weer in mijn boek terug keert. Hetzelfde patroon anders gebruiken toont hoe creatief je bent. Pas maar op want voor je het weet ben je niet meer te stoppen.
Eva behield de doorkniplijn van de rechte jurk 2 en herwerkte de belegdelen tot een bovenstuk met een splitje.
Eva, mijn volgende rechte jurk met een strik wordt er ook eentje zonder! Let maar op!



















Meer MOMM?


Lily en Woody - 'De frivole bloes'

Nononsonsmoms - 'De juiste foute kerstpull'

Eulala c'est chic - 'little black dress for X-mas' 

By Eva Maria - 'Matching outfits - Matching minds'

Mix it - Make it - 'Rechte jurk nr 3'

Querida-jotixa - 'Rechte jurk 3'

Eulala c'est chic - 'rechte jurk hack'

Mamc - 'Een semi-jurkhack' 

Stannel -'small things sweater'

 
Zin in meer inspiratie? Kijk in 'lookbook MOMM' of inspireer zelf en stuur je foto's naar eeftheys@gmail.com
 

1 opmerking:

  1. Heel mooie jurken ! Morgen ga ik terug eens kijken in Standaard Boekhandel en hoop dat ze jouw boek nu eindelijk in huis hebben.

    BeantwoordenVerwijderen