zondag 29 januari 2017

Blogtour MOMM: Dag 10 Gestoft

Michèle van de blog 'gestoft' blogt nog niet zo heel erg lang.
Het zou best kunnen dat je daardoor nog geen kennis met haar hebt gemaakt.

Toen ze reageerde op de oproep onderaan de post en mij haar eerste naaisel uit mijn boek doorstuurde, vond ik dat daar verandering in moest komen. Vandaag zet ik Michèle in de kijker!





Ze gebruikte het patroontje van de rechte jurk versie 1 tot op de doorkniplijn van het bovenstuk. Ze liet de ruches aan de mouwen weg en plaatste ze aan de zoom van de blouse.





















Ik was er meteen weg van. Zeker toen ik de details bekeek. Wat werk jij netjes af!






















Michèle, je hebt alvast een trouwe volger bij!





















Bedankt voor dit moois!


Doe zoals Michèle...

Ook jij kan ons inspireren! Stuur een foto van je MOMM-maaksels of MOMM-hacks naar eeftheys@gmail.com. Misschien zie je ze wel verschijnen in onze pinterestmap of in het lookbook op deze blog. Doen hé!


Meer MOMM?


Lily en Woody - 'De frivole bloes'

Nononsonsmoms - 'De juiste foute kerstpull'

Eulala c'est chic - 'little black dress for X-mas' 

By Eva Maria - 'Matching outfits - Matching minds'

Mix it - Make it - 'Rechte jurk nr 3'

Querida-jotixa - 'Rechte jurk 3'

Eulala c'est chic - 'rechte jurk hack'

Mamc - 'Een semi-jurkhack' 

Stannel -'small things sweater'

Myminniemie - 'Rechte jurk versie 1'

Gestoft - 'Bloesje'


Zin in meer inspiratie? Kijk in 'lookbook MOMM' of inspireer zelf en stuur je foto's naar eeftheys@gmail.com   

2 opmerkingen:

  1. Zo tof om deze fijne commentaar te horen van iemand die zo mooi kan naaien als jij. En super dat ik mocht deelnemen aan de blogtour.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen