donderdag 26 januari 2017

Blogtour MOMM: Dag 9 myminniemie en de rechte jurk versie1

Al van bij het ontstaan van het concept matching outfits dacht ik spontaan aan Annick. Haar naaisels kunnen me telkens weer bekoren.
Annick weet de trends uit planeet mode netjes te vertalen tot een SIY (sew it yourself)





















In mijn dromen zag ik haar en haar minniemie al schitteren in mijn jurkje. Toen ik haar blog deze ochtend las werd ik een beetje emotioneel.



Mooi in zijn eenvoud, perfect afgekruid, ik kon de liefde voelen tot aan de andere kant van het scherm.




















Ik hoop dat jullie ze nog veel samen mogen dragen.
Mini op school, mama op het werk...en toch een beetje bij elkaar.
Vertederend!


Prachtig hoe al deze bloggers hun persoonlijke stempel zetten op het boek. Allemaal zo anders, allemaal zo inspirerend.

Ook jij kan ons inspireren! Stuur een foto van je MOMM-maaksels of MOMM-hacks naar eeftheys@gmail.com. Misschien zie je ze wel verschijnen in onze pinterestmap of in het lookbook op deze blog. Doen hé!


Meer MOMM?


Lily en Woody - 'De frivole bloes'

Nononsonsmoms - 'De juiste foute kerstpull'

Eulala c'est chic - 'little black dress for X-mas' 

By Eva Maria - 'Matching outfits - Matching minds'

Mix it - Make it - 'Rechte jurk nr 3'

Querida-jotixa - 'Rechte jurk 3'

Eulala c'est chic - 'rechte jurk hack'

Mamc - 'Een semi-jurkhack' 

Stannel -'small things sweater'

Myminniemie - Rechte jurk versie 1


Zin in meer inspiratie? Kijk in 'lookbook MOMM' of inspireer zelf en stuur je foto's naar eeftheys@gmail.com  




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen